دانلود کارآموزی نمونه کارآموزی فایل کار آموزی
خرید ویژه پکیج خرید ویژه پکیج خرید ویژه پکیج

اطلاعیه فروشگاه

در صورت سفارش تبلیغات لطفا با شماره 09187518105 تماس بگیرید

گزارش کارآموزی شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند

گزارش کارآموزی شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند

دانلود گزارش کارآموزی  رشته عمران شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند بافرمت ورد وقابل ویراش تعدادصفحات 65

گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,گزارش کارآموزی,گزارش کارورزی

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

فصل اول 

  معرفی شرکت پیمانکاری شهاب راه الوند       نام شرکت : شرکت شهاب راه الوند ( سهامی خاص )  فعالیتها : -    اجرای بنا های مسکونی -    اجرای بناهای صنعتی -    ترمیم بنا ها -    انجام کلیه فعالیت های فنی مهندسی ساختمانی -    نقشه کشی موضوع شرکت :  فعاليت شرکت طبق مفاد اساسنامه , در زمينه هاي مقاطعه کاري هرگونه عمليات ساختماني ، سيويل و کارهاي تاسيساتي و کليه امور مهندسي , فني , تهيه و تامين کليه احتياجات مجتمع هاي فوق الذکر از جمله تهيه مواد قطعات , وسايل و دستگاهها و ماشين آلات مورد لزوم و انجام هرگونه عمليات بازرگاني که به نحوي به انجام کارهاي مزبور مربوط باشد از جمله واردات و صادرات و قبول و واگذاري نمايندگي و فروش محصولات و صنايع وابسته.شرکت مي تواند تمام يا قسمتي از فعاليتهاي فوق را راسا و يا با مشارکت شخص و يا اشخاص حقيقي و حقوقي داخلي و يا خارجي انجام دهد.     عضويت ها : -عضو انجمن صنفي شرکتهاي ساختماني -عضو انجمن صنفي انبوه سازان مسكن -عضو حقوقي سازمان نظام مهندسي ساختمان                  فصل دوم طراحی سیستم حقوق و دستمزد        مراحل مختلف طراحي سيستم حقوق و دستمزد ارزش نسبي مشاغل مختلف در سازمان، ارزش نسبي کارکنان، سطح حقوق و دستمزدهاي رايج ، نقش اتحاديه ها و سنديکاها و اوضاع اقتصادي کشور از جمله عوامل مهمي هستند که بايد در هنگام طراحي سيستم حقوق و دستمزد در نظر گرفته شوند.  مراحل مختلف طراحي سيستم حقوق و دستمزد عبارتند از: 1- تجزيه و تحليل شغل 2- شرح شغل 3-ارزشيابي شغل 4-بررسي نرخ حقوق و دستمزدهاي متداول  5-تعيين نرخ پرداخت 6-  تعديل و ترميم سيستم پرداخت- سيستم پرداخت بايد انعطاف پذير بوده، قابليت تطابق با نوسانات اقتصادي و روندهاي اجتماعي را هم داشته باشد. 7-  ارزيابي تفاضلي حقوق و دستمزد- به وسيله ارزيابي عملکرد، گروه و پايه شغلي کارکنان بدرستي معين و متناسب با آن حقوق پرداخت مي شود. بدين ترتيب، يک سيستم تفاضلي حقوق و دستمزد در سازمان به وجود مي آيد که به موجب آن، هر کسي متناسب با تحصيلات، مهارت، تخصص و ساير ويژگيهايش حقوق دريافت مي دارد.  8-بررسي قوانين و مقررات درون سازماني 9- بررسي قوانين و مقررات دولتي حاکم بر پرداخت.   روشهاي ارزشيابي شغل: ارزش نسبي يک شغل، سهمي است که آن شغل در تحقق اهداف سازمان دارد. متغيرهايي که معمولاً براي ارزشيابي شغل انتخاب مي شوند، مسئوليت، مهارت، تلاش و شرايط کار هستند. براي ارزشيابي مشاغل چهار روش اصلي وجود دارد که عبارتند از: روش امتيازي، مقايسه عوامل، طبقه بندي و رتبه بندي.   الف) روش امتيازي طريقه عمل در روش امتيازي از اين قرار است که نخست، انواع مشاغلي که در سازمان وجود دارند شناسايي مي شوند و سپس از هر گروه، يک شغل به عنوان نمونه، انتخاب و ارزشيابي مي شود. بعد از انتخاب مشاغل کليدي، عوامل کليدي در هر شغل شناسايي مي شوند، عوامل کليدي عواملي هستند که از نظر سازمان چنان اهميتي دارند که حاضر است بابت آنها پول بپردازد. بنابر اين، ارزش نسبي يک شغل را عوامل کليدي آن تعيين ميکند. بعد از تعيين عوامل کليدي، زير مجموعه هاي هر يک از اين عوامل، شناسايي و انتخاب مي گردند. هر يک از زير مجموعه ها نيز به درجات مختلف تقسيم شده اند. درجه اول، معرف بهترين عملکرد و به اين معني است که اين مسئوليت به بهترين وجه ادا مي گردد. و درجه چهارم، معرف ضعيف ترين عملکرد و به اين معني است که اين مسئوليت، درست ادا نمي شود. مرحله بعدي، مرحله ضربگذاري يا امتياز بندي عوامل است. در اين مرحله براي هر يک از عوامل کليدي و زير مجموعه هاي آن، امتيازي که معرف ارزش نسبي آن است، تعيين مي گردد. در آخرين مرحله، امتيازي که به شغل تعلق مي گيرد به طريق زير محاسبه و تعيين مي گردد: • با مطالعه شرح شغل، ويژگي وظايف و مسئوليتهاي موجود در آن، يک بار ديگر بررسي و مطالعه مي شود. • شرحي که براي هر يک از درجات چهارگانه نوشته شده است، مطالعه و آن توصيفي که گوياترين شرح براي هر يک از زير مجموعه ها در عوامل کليدي باشد، انتخاب مي شود. • با جمع زدن امتيازات به دست آمده از زير مجموعه ها، کل امتيازي که به شغل تعلق مي گيرد، معلوم مي شود.   ب) روش مقايسه عوامل در اين روش، برخلاف روش امتيازي، عوامل کليدي به اجزاي کوچکتر، يعني زير مجموعه ها و درجات مختلف، تقسيم و تفکيک نمي شوند، بلکه مشاغل بر اساس عوامل مختلف، مستقيماً با يکديگر مقايسه مي گردند.  روش مقايسه عوامل شامل پنج مرحله است: در مرحله اول، از ميان تمام مشاغل موجود در سازمان معمولاً بين پانزده تا بيست شغل به عنوان مشاغل نمونه، انتخاب و ساير مشاغل در سازمان با آنها مقايسه مي شوند. در مرحله دوم، عوامل کليدي، شناسايي مي گردند و هر يک از مشاغل نمونه بر اساس هر يک از اين عوامل درجدولي درجه بندي مي شوند. معمولاً تلاش فکري، مهرت، تلاش جسمي، مسئوليت، و محيط و شرايط کار به عنوان عوامل کليدي انتخاب و درجه بندي مي گردند.  در مرحله سوم، جدول سهميه ريالي هر يک از عوامل کليدي در سيستم جاري پرداخت، معين و درجه بندي مي گردد. در مرحله چهارم، دو جدول فوق الذکر با يکديگر مقايسه مي شوند. چنانچه اين دو نوع درجه بندي با يکديگر هماهنگ باشند، هم مشاغل نمونه درست انتخاب شده و هم درجه بندي صحيح است. در غير اين صورت، بايد درجه بندي يا انتخاب مشاغل تجديد نظر شود. در مرحله پنجم، جدولي براي مقايسه عوامل، طراحي مي شود. براي محاسبه نرخ پرداخت ساير مشاغل در سازمان، کافي است جاي درست هر يک از عوامل کليدي در اين مشاغل را در جدول پيدا نمود. از جمله مهمترين مزاياي روش مقايسه عوامل، انعطاف پذيري آن است، به گونه اي که مي توان آن را دقيقاً بنا به نيازهاي خاص سازمان طراحي نمود. عيب اين روش اين است که استفاده از آن عمدتاً محدود با سازمانهاي بزرگ مي گردد، زيرا اولاً، طراحي اين روش ارزشيابي بسيار وقت گير و پر هزينه است و ثانياً، بايد تعداد مشاغل در سازمان زياد باشد تا بتوان از ميان آنها مشاغلي را به عنوان نمونه برگزيد.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
512_390845_1577.zip141.9k