دانلود کارآموزی نمونه کارآموزی فایل کار آموزی
خرید ویژه پکیج خرید ویژه پکیج خرید ویژه پکیج

اطلاعیه فروشگاه

در صورت سفارش تبلیغات لطفا با شماره 09187518105 تماس بگیرید

گزارش کارآموزی گوشت و فرآورده های آن

گزارش کارآموزی گوشت و فرآورده های آن

دانلود گزارش کارآموزی رشته صنایع غذایی  گوشت و فرآورده های آن بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 45

گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,گزارش کارآموزی,گزارش کارورزی

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

فصل اول : 

آشنائی کلی با مکان کار آموزی    آشنائی کلی با مکان کار آموزی شرکت تعاونی صنعت گوشت توس خراسان در تاریخ 18/5/1383 با شماره ثبت 447 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی مشهد به ثبت رسیده است. اساسنامه مهم ترین رکن شرکت سهامی و سندی است که شرکت فقط به آن بستگی دارد. کلیه شرکتها باید دارای اساسنامه باشند. اساسنامه روابط شرکاء را با یکدیگر و حدود اختیارات مجامع عمومی و هیئت مدیره را تعیین و تکلیف سود و زیان شرکت و مدت انحلال آنرا معین می نماید. اساسنامه تابع نظر مؤسسین و اکثریت دارندگان سهام است و قانون از لحاظ اهمیت، مواردی را در آن ذکر نموده که در هر حال لازم الرعایه است. موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه انجام عملیات بازرگانی شامل تولید و بسته بندی و توزیع انواع فرآورده های گوشتی گاوی، گوسفندی، مرغ و ماهی بصورت بسته بندی و فله با مجوز دامپزشکی استان خراسان رضوی می باشد. محل کارخانه شرکت واقع در کیلومتر 23 جاده فریمان جنب شرکت پارت سازان و دفتر مشهد آن واقع در میدان استقلال ابتدای بلوار میلاد می باشد. تعداد پرسنل در سال 87 برابر 55 نفر و در سال 86 به میزان 60 نفر بوده است. شرکت دارای چهار سالن جهت بسته بندی گوشت مرغ، گوشت گوسفند، گوشت گاو و سوسیس و کالباس همبرگر و سه انبار جهت نگهداری محصول تولیدی، مواد اولیه و ملزومات می باشد. هدف از تشکیل شرکت صنعت گوشت توسط تأثیر در چرخه اقتصادی است. به این صورت که این واحد و واحدهای مشابه به عنوان صنعت تبدیلی نقش شایانی در محصولات کشاورزی و دامی دارند. زیرا باعث می شوند ضایعات محصولات دامی و کشاورزی به حداقل برسد، ماندگاری غذا افزایش پیدا می کند و باعث بهبود کیفیت می شوند. از نظر اجتماعی ایجاد شغل کرده و ارزش افزوده ای که برای محصولات کشاورزی و دامی ایجاد می کند باعث افزایش درآمد ملی هم می شود. خلاصه اهم رویه های حسابداری شرکت به شرح زیر می باشد:  1- دارائیهای ثابت مشهود  دارائیهای ثابت مشهود بر مبنای بهای تمام شده در حسابها ثبت می شود. مخارج بهسازی و تعمیرات اساسی که باعث افزایش قابل ملاحظه در ظرفیت یا عمر مفید دارائیهای ثابت یا بهبود اساسی در کیفیت آنها می گردد، به عنوان مخارج سرمایه ای محسوب و طی عمر مفید باقیمانده دارائیهای مربوطه مستهلک می شود. هزینه های نگهداری و تعمیرات جزئی که به منظور حفظ یا ترمیم منافع اقتصادی مورد انتظار واحد تجاری از استاندارد عملکرد ارزیابی شده اولیه دارائی انجام می شود، هنگام وقوع به عنوان هزینه جاری تلقی و به حساب سود و زیان دوره منظور می گردد.   1-1 استهلاک دارئیهای ثابت شرکت با توجه به آئین نامه استهلاک بر اساس نرخ ها و روشهای زیر صورت می گیرد :  نوع دارائی    عمر مفید (سال)    نرخ استهلاک %    روش استهلاک اموال غیر منقول        10    نزولی اثاثیه و تجهیزات اداری    10        خط مستقیم تجهیزات رایانه ای    3        خط مستقیم وسایط نقلیه        25 و 35    نزولی برای دارائیهای ثابتی که در اول ماه، تحصیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد یک ماه کامل استهلاک در نظر گرفته می شود و برای دارائیهای ثابت تحصیل شده در طی ماه، از اول ماه بعد، استهلاک محاسبه و در حسابها منظور می گردد. 2- دارائیهای نامشهود  سرقفلی و نرم افزار ها تحت این سرفصل در گزارشات منعکس می گردد برای سرقفلی ذخیره استهلاک محاسبه نگردیده و نرم افزارها طی مدت 3 سال مستهلک می گردد. 3- ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان بر مبنای یک ماه آخرین حقوق ثابت برای هر سال خدمت آنان محاسبه و در حسابها منظور می شود.  4- موجودی مواد و کالا : موجودی مواد و کالا به اقل بهای تمام شده و خالص ارزش فروش تک تک اقلام / گروههای اقلام مشابه ارزشیابی می شود. در صورت فزونی بهای تمام شده نسبت به خالص ارزش فروش مابه التفاوت به عنوان ذخیره کاهش ارزش موجودی شناسایی می شود. بهای تمام شده موجودیها با بکارگیری روشهای زیر تعیین می گردد:  شرح    روش مورد استفاده مواد اولیه و بسته بندی    اولین صادره از اولین وارده کالای در جریان ساخت    اولین صادره از اولین وارده کالای ساخته شده    میانگین موزون قطعات و لوازم یدکی    میانگین موزون  سیستم ها و کنترلهای شرکت  سیستمهای حقوق و دستمزد : حسابداری، انبارداری، تولید و فروش شرکت همگی مکانیزه بوده و کلیه مواد اولیه و کالاهای مصرفی دارای کد می باشد و برای هر کدام حداقل موجودی و میزان سطح سفارش تعیین شده است و به محض اینکه موجودی به آن سطح برسد فرم درخواست خرید صادر می شود و مسئول خرید با مراجعه به نیست تأمین کنندگان مجاز نسبت به سفارش اقدام می نماید. سپس هنگام تحویل کالا از نظر مقدار – کیفیت و قیمت کنترل شده و تحویل انبار می گردد. بخشهای مختلف واحد از جمله بخش تولید نیز بر اساس برنامه ریزی تولید اقلام مورد درخواست خود را از انبار تحویل گرفته و محصول تولید شده را به انبار فروش تحویل می دهد. در بخش فروش پس از دریافت سفارشات مشتری و تأئید بخش مالی کالای مورد درخواست مشتری ارسال می گردد. ضمناً سیستم انبارداری در انبار کالا و مواد سیستم Fifo می باشد یعنی کالاها به ترتیب تاریخ ورود مصرف می گردد. سیستم حقوق و دستمزد نیمه مکانیزه است یعنی کلیه پرسنل به هنگام ورود و خروج کارتکس میزنند و در پایان ماه میزان کارکرد هر فرد توسط ماشین محاسبه می گردد و برابر لیست حقوقی و میزان دستمزد هر فرد جمع حقوق و مزایایش محاسبه شده و پرداخت می گردد و لیست مربوطه به امضای کلیه کارکنان رسیده و یک نسخه در حسابداری بایگانی میشود و یک نسخه به همراه سهم بیمه تأمین اجتماعی و دارایی به این ادارات تحویل می گردد. نگاهی به برنامه های آتی شرکت بازنگری برنامه کسب و کار (Business Plan )  رشد و توسعه شرکت مستلزم بهبود مستمر سازمان و تقویت و بازنگری برنامه هاست. طرح کسب و کار (که برای دوره پنج ساله 1388 – 1384 تدوین شده است) با توجه به تغییرات قابل ملاحظه در شرایط اقتصادی و متغیرهای کشور نیاز به بازنگری است. در این راستا، تدوین برنامه پنج ساله جدید برای دوره زمانی 1391 – 1387 در دستور کار قرار دارد. این برنامه جایگاه شرکت در بازار، سهم بازار، ارزش آفرینی و مجموعه فعالیتهای مورد نیاز برای دستیابی به اهداف را تعیین می نماید. تغییرات غیر منتظره در متغیرهای محیط اقتصادی و داخلی از یک سو و توسعه محصولات و خدمات جدید به علاوه خط مشی های مدیریت از سوی دیگر بر مفروضات بنیادی تأثیر گذاشته و موجب بازنگری در برنامه های پایه می شود. بازنگری و تدوین برنامه کسب و کار (Business Plan ) برای دوره پنج ساله 1391 – 1387 :  1-    تکمیل برنامه جامع شرکت 2-    استقرار تدرجی ارکان حاکمیت شرکت 3-    ایجاد واحد کمیته ریسک و کمیته حسابرسی و کنترل داخلی  4-    تنوع بخشی در انواع محصولات 5-    توسعه کانالهای خدمات رسانی جدید 6-    تدوین و اجرای برنامه آموزش  منابع انسانی، مکانیزم ارتقا، مشاغل و استقرار مکانیزم ارزیابی و پایش عملکرد نیروی انسانی 7-    ایجاد مکانیزم ارزیابی، گزارش گیری و پایش عملکرد پرسنل در مقاطع زمانی منظم با هدف ارتقای بهره وری و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
498_390033_9080.zip54.5k