دانلود کارآموزی نمونه کارآموزی فایل کار آموزی
خرید ویژه پکیج خرید ویژه پکیج خرید ویژه پکیج

اطلاعیه فروشگاه

در صورت سفارش تبلیغات لطفا با شماره 09187518105 تماس بگیرید

گزارش کارآموزی عيب هاي مكانيكي موتورمجتمع فولاد اهواز

گزارش کارآموزی عيب هاي مكانيكي موتورمجتمع فولاد اهواز

دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک  عيب هاي مكانيكي موتور مجتمع فولاد اهواز  بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 35

گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,گزارش کارآموزی,گزارش کارورزی

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

براي اطلاعات از وضعيت داخل موتور از گيج روغن ( ميل روغن نما ) و درجه فشار روغن ( فشار سنج ) استفاده كنيد . روغن الوده را مي توان بوكشيد و در موارد جدي روغن را نزديك سيني كارتر بيرون مي زند . وقتي گيج روغن را نزديك منيفولد داغ نگه داريد اگر روغن آب داشته باشد، بخار مي شود . اتيلن گليكول ( ضد يخ ) با روغن واكنش انجام مي دهد و مايع قهوه اي رنگ و چسبناكي توليد مي كند كه روي گيج روغن مشهود است . فشار روغن به سرعت بايد بالا برود و اگر ياتاقانها خوب باشند ، تحت بار نبايد تغيير كند. با اندازه گيري ولتاژباتري در هنگام موتور گرداني مي توان عيوب سيستم راه اندازي را به سرعت تشخيص داد . اگر ولتاژ به اندازه 25 درصد يا بيشتر كاهش يابد بايد غلظت آب اسيد باتري را اندازه گيري كند و در جستجوي خانه اي از باتري باشد كه اتصال كوتاه كرده است . استارت و كابلهاي آن را ، بر اساس ميزان جريان كشي ، وارسي كنيد: اگر استارت بيش از اندازه جريان مي كشد نشان دهنده مقاومت مدار است. بسياري از وضعيتها از قبيل پايان بودن توان موتور ، دود كردن موتور ، بد كاركردن در دور آ رام ، نرم كارنكردن و بد روشن شدن را مي توان به موتور يا سوخت مربوط كرد . اگر با استفاده از سوخت پاش سالم مشكل حل نشد، آزمونهاي تراكم و نشت سيلندر را ، به شرحي كه در ادامه مطلب مي آيد انجام دهيد . آزمونهايي كه روي موتور انجام مي شود ، از آزمونهايي كه روي سيستم سوخت پاشي انجام مي شود آسانترند و مي توان آنها را داخل محوطه انجام داد. عيبهاي ميكانيكي موتور  عيبهاي مكانيكي موتور را مي توان به چهار دسته تقسيم كرد:  نشست سيالها روغن سوزي  پايين بودن ميزان كمپرس  ساييد گي ياتاقانها نشست سيالها در موتور با سه نوع سيال سرو كار داريم ـ سوخت ، روغن وآب ـ كه هر يك از آنها ممكن است از موتور به بيرون نشست كند و يا به صورت داخلي به سيستم ديگري نشست كند  نشست  روغن نشست روغن به ندرت سبب خرابي موتور مي شود (امادر صورت وقوع چنين اتفاقي ، پيامد هاي آن ناگوار خواهد بود ) ، اما مكانيك بايد همواره اين نشستها را بر طرف كند . متداول ترين محلهاي نشست روغن ، تقريباً به ترتيب فراواني عبارت اند از : واشر در سوپاپ (قالپاق سوپاپ)  واشر سيني كارتر  واشر سيني جلو موتور  واشر پايه هاي لوازم جانبي خارجي  كاسه نمدهاي عقب و جلو ميل لنگ  در پوشهاي ميل سوپاپ و لوله روغن اصلي  منبع نشستهاي جزئي را به دشواري مي توان يافت ، زيرا روغن به طرف پايين و عقب ، به پشت موتور حركت مي كند استفاده از آشكار ساز نور سياه يا پودر پاشي ( كه ردي به جا مي گذارد) مفيد است ، اما روش موثر تحت فشار گذاشتن كارتر است . دود سياه يا خاكستري تيره  نشانه  موتورزير بار، به ويژه در دور بالا و متوسط دود مي كند و كم صداتر از حالت عادي است. موتور زير با ر، به ويژه در دور پايين و متوسط دود مي كند و پر سرو صدا تر از حالت عادي است . موتور زير با ر ، در همه دورها دود مي كند اما ودو آن در دورهاي پايين از متوسط آشكار تر است . ممكن است موتور بد روشن شود .  موتور زير بار ، به ويژه در دور بالا دود مي كند .  موتور زير بار ، دود مي كند و توان آن به شدت كاهش يافته است . موتور زير بار ، به ويژه در دور بالا و متوسط ، دود مي كند ممكن است توان آن نيز پايين باشد . توده هاي دود سياه ، گاهي همراه با دود آبي ، يا سفيد از اگزوز بيرون مي آيد ممكن است موتور دچار كوبش شده باشد . دود آبي يا متمايل به سفيد در دور بالا و زير باركم ، به ويژه وقتي موتور سرد است . يا بالا رفتن دما رنگ دود تغيير مي كند و سياه مي شود توان موتور ، به ويژه در حالت تخت گاز ، پايين است . دود آبي يا متمايل به سفيد زير با كم ، وقتي موتور به دماي عادي رسيد ه است . ممكن ايت موتور كوبش هم داشته باشد . دود آبي در همگام گاز داند ، پس از كاركردن در دور آرام به مدت طولاني. ممكن است با تثبيت شدن وضعيت گاز ، موتور ديگر دود نكند. دود مداوم آبي در همه دورها ، بارها و دماها دود آبي كم رنگ يا متمايل به سفيد در دور بالا و زير بار كم . بوي تند. علت احتمالي  پمپ سوخت پاش ريتارد است .  پمپ سوخت پاش آوانس است . ميزان كمپرس سيلندر پايين است . هواكش گرفتگي دارد . توربو شارژكن خراب است . سوخت پاشها (سوزنها ) كثيف اند . لوله هاي سوخت رساني دچار گرفتگي شده اند . چسبيدن سوخت پاشها علت احتمالي  پمپ سوخت پاش ريتارد است . نشست از سوخت پاشها  نشست از كاسه نمد سرسوپاپها  رينگها / سيلندر ه  ساييده اند. موتور سرد است  راه چاره  پمپ سوخت پاش را تنظيم كنيد. پمپ سوخت پاش را تنظيم كنيد . موتور را تعمير كنيد . فيلتر هوارا تميز يا تعويض كنيد . فشار هواي خروجي تور بو شارژكن را وارسي كنيد .  سوخت پاشها را تميز يا تعويض كنيد .  لوله ها را تمز يا تعويض كنيد.  سوخت پاشها را تميز يا تعويض كنيد . راه چاره  پمپ را تنظيم كنيد . سوخت پاشها را تعمير يا تعويض كنيد .  كاسه نمدها را عوض كنيد . ساق / گيت سوپاپ را وارسي كنيد. تعمير اساسي / نوسازي موتور ترموستات را عوض كنيد . موتور آهسته مي گردد و روشن نمي شود . علت احتمالي  سيستم موتور گرداني خراب است .  ميل لنگ سفت شده است .  ويسكوزيته  خرابي سوخت پاشها دور موتور گرداني منظم نيست ، موتور روشن نمي شود .  علت احتمالي  تنظيم زماني سوپاپها به هم خورده است . موتور به حالت عادي مي گردد ، اما روش نمي شود.  علت احتمالي  شمعهاي گرمكن از كار افتاده اند. سوخت نامناسب يا آلوده است . سوخت به سيلندرها نمي رسد . تنظيم زماني پمپ درست نيست .  مسير ورود هوا دچار گرفتگي شده است . مسير خروج دود دچار گرفتگي شده است . تراكم كم است. موتور در دور آرام كار مي كند


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
440_389457_3265.zip27.9k